Vernieuwde Mijn V&VN live: nog niet alle gebruikers hebben toegang tot de registers
- 7 december 2020
- Nieuwsbericht
- Kwaliteitsregister
Vandaag is het vernieuwde Mijn V&VN live gegaan. Alle Mijn V&VN-accounts zijn overgezet en je hebt weer toegang tot je gegevens zodra je een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt. Wel blijkt dat de toegang tot de registers vanuit de nieuwe Mijn V&VN-omgeving (en ook via de Kwaliteitsregister-app) nog niet voor alle gebruikers helemaal soepel verloopt.
Dit is het gevolg van een onverwacht probleem bij de overgang. Lukt het niet om in te loggen? Dan adviseren we je om het een aantal uren later nog eens te proberen. De oplossing hiervoor is bekend. We zijn dan ook hard aan het werk om dit te verhelpen en verwachten dat het inloggen in de loop van de week weer soepel verloopt.
Inschrijven en herregisteren in de registers is mogelijk, het duurt alleen tijdelijk een dag langer dan normaal voordat dit verwerkt is. Onze excuses voor het ongemak.
Word lid en praat mee!
Samen met 105.000 leden maken we ons als beroepsvereniging sterk voor professionalisering van de beroepen verpleegkundige, verzorgende en verpleegkundig specialist. Leden horen, zien en helpen; dat is waar we als V&VN voor staan. Wil jij invloed hebben op hoe jouw beroep zich ontwikkelt? Word lid van V&VN.